4. 3. 2014

O mně

 Kdo jsem? 
19 let, 160 centimetrů (dobře, možná 159...), nerd. Miluji dobré příběhy, ať už v psané formě, na plátně nebo na jevišti, a knihy tvoří velkou část mého života. Kromě toho jsem posedlá Japonskem a jazyky, kam snad také bude směřovat moje budoucnost. Miluji černý humor, který bohužel ne každý snese, což mi ale jako vysoce funkčnímu sociopatovi naprosto vyhovuje. 

Blog jsem začala psát v březnu roku 2014. Neměla jsem k tomu žádný originální důvod, nepřišlo ani žádné osvícení, jednoduše jsem sledovala spoustu knižních blogerů a řekla jsem si, že by to stálo za pokus. Doufám, že se vám na The Bookshelf at the End of the Universe bude líbit. ;)


email: trinity.estridge@gmail.com

2 komentáře:

  1. Zajímavá osoba, myslím, že sem budu chodit častěji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, jak tak čtu, ty jsi vážná spřízněná duše!
    Tu univerzitu v Edinburghu ti přeji, je to nádherné město. ^^ A taky koukám, že jsi mě už předběhla s žádostí na goodreads... :D

    OdpovědětVymazat